Dupa 6 zile de stat pe litoralul romanesc,am ajuns si eu cu bine acasa.Am fost in Eforie ,ca sa nu va fac asa curiosi....a fost chiar bine,m-am plimbat mai peste tot,in Neptun (la concert VOLTAJ),in Eforie Nord (reduceri mijto) :))....etc. etc.
Dar cel mai tare mi s-a parut Neptun,probabil si pentru faptu ca mi-a placut f mult concertu...
Cred ca am ramas fara voce,avand in vedere ca am cantat toate melodiile...La concert a fost invitata si Alexandra Unugureanu, canta super bine....
Asa,am fost si
la un rasarit ...pe la ora 5:00 eu cu sor`mea alergam de nebuni,crezand ca deja rasarise...



Si sa va arat o poza pe care am facut-o tot cu telefonu meu jafist (Nokia 3220), mai era si noapte,dar mi s-a parut destul de amuzanta.(in jumate era o tipa pe o banca, iar in spate un afis de la Metro "NonStop") :))
In fine, sa nu va mai plictisesc cu chestii deastea....ca nota de final va zic ca a fost super tare. (EXCULZAND BABELE GRASE CU TATE PANA LA GENUNCHI)
P.s.: Dupa concert am realizat ca:
1.Cei de la Voltaj stiu sa faca atmosfera
2.Calin are voce super tare
3.Alexandra Ungureanu foloseste prea mult fond de ten.
4.Bass-ul puternic te poate scapa de matreata :))



1 Comments:

Anonymous Filip said...

si eu am fost la concertul Voltaj, dar cand a fost in eforie nord. :P
Foarte multe babe grase si cu tatele pana la genunchi..din pcaate :((.

7/30/2006 10:31:00 a.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home