reclama sau...?!?

30 iulie 2006

Uite un subiect care mi-a venit in gand ,cand eram pe plaja....Am vazut ca multa lume poarta tricouri, pantalon scurti, bratari, cu numele unor firme mari sau mai putin mari.Pana aici totul e ok, dar daca ne gandim putin mai departe, noi nu facem altceva decat reclama la acele firme...Si reclama e gratis.Chestia asta nu mi se pare ok (poate doar la firmele mari , de imbracaminte gen Nike , Adidas), dar in nici un caz la Vodafone (care face o reclama sufocatoare) , Star Chips, si nu stiu cate alte firme minuscule...



2 Comments:

Anonymous my_name said...

chiar crezi ca star chips e o firma minuscula? ;))...eu nu. oricum, e super dragutz blogul si subiectele interesante...si ai stofa de ziarist :P

7/30/2006 10:32:00 p.m.

 
Blogger Nasu` said...

neee...nu stiu acum daca star chips e o firma mica, dar eu unu nu consum, prefer chio chips :)

7/30/2006 10:51:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home