gramofonul?!?

31 august 2006

Probabil stiti povestea aia veche cu "gramofonul"...politia aia care te salta de acasa cu tot cu comp` daca descarci ilegal de pe net. Ce sa va zic...tocmai am aflat ca ma aflu si eu in baza de date a lor.Cica pe la Bucuresti.Astia monitorizeaza tot.Culmea e ca eu m-am facut ca uit de "poveste" si am inceput sa descarc ....Pana astazi cand aflu cu stupoare ca ar trebui sa o las mai moale cu download-ul. Nu pricep de ce nu fac si ei o lege ca in Franta (parca), in care se platetste o taxa anuala pentru acoperirea cheltuielilor din piraterie.
wtf?!?



5 Comments:

Anonymous Buddha said...

Si cum ai aflat tu ca esti pe "lista" ?

9/01/2006 01:07:00 a.m.

 
Blogger Drojdie said...

sursele mele :)

9/01/2006 11:19:00 a.m.

 
Anonymous Alex TG said...

Nu inteleg ce inseamna asta. Si ce daca esti in baza lor de date? Cum ai ajuns acolo? Folosesti DC mult?

9/01/2006 03:30:00 p.m.

 
Blogger Drojdie said...

pai toata lume se afla acolo ! doar ca eu am primit o avertizare de la "cineva"....

9/01/2006 03:46:00 p.m.

 
Anonymous Marius Muscalu said...

taxa anuala care sa acopere...nu stiu ce taxa ar putea fi ca sa acopere...de cateva zeci de milioane poate... :)

9/02/2006 03:41:00 a.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home