Abia am ajuns la pagina 102 de la romanul "Ion" si deja m-am plictisit.Mai am pana la 300 si ceva, omfg cine o sa citeasca atat.Nu imi place sa citesc, imi place sa scriu !!!
Daca vrei sa va faceti o imagine asa, la cat am eu de citit vara asta va dau doar o "mica" lista.Va arat doar ce am de citit OBLIGATORIU ! :(

  1. Făt – Frumos din Lacrimă
  2. Dănilă Prepeleac
  3. Povestea lui Harap – Alb
  4. La ţigănci
  5. Nopţi la Serampore
  6. La hanul lui Mânjoală
  7. Sărmanul Dionis
  8. În mijlocul lupilor
  9. Lostriţa
  10. Hanu Ancuţei
  11. Ion
  12. Baltagul
  13. Creanga de aur
  14. Morometii
  15. Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război
  16. Patul lui Procust
  17. George Bacovia, Plumb
  18. Scântei galbene
  19. Lucian Blaga, Poemele luminii
  20. Tudor Arghezi, Cuvinte potrivite
  21. Flori de mucigai
  22. Ion Barbu, După melci, Joc secund
  23. Mircea Cărtărescu,,Faruri, vitrine, fotografii, Poeme de amor, Levantul, Totul
  24. O scrisoare pierdută
  25. Act veneţian



4 Comments:

Anonymous Filip said...

eu am citit " Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi "..si acum o sa ma apuc si eu de " Ion ". Sper sa`mi placa.

8/09/2006 08:46:00 p.m.

 
Anonymous Nasu` said...

Pai asa am citit si eu Morometii,La hanul lui Manjoala, Baltagul, O scrisoare pierduta, Romanul adolescentului miop.

8/09/2006 09:30:00 p.m.

 
Anonymous my_name said...

de unde le-ai scos??? eu aproape am terminat cartzile obligatorii si nu sunt toate din lista ta...:((

8/10/2006 04:19:00 p.m.

 
Anonymous drimz said...

hehe, imi amintesc cand ma terorizau si pe mine lecturile astea obligatorii...
ps: Sarmanul Dionis trebuie citit cam de vreo 3 ori ca sa te prinzi care-i treaba

8/11/2006 12:11:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home