rock-ul tampeste?

29 august 2006

Ma gandeam daca rock-ul tampeste...ma refer la rock-ul "agresiv".De ce mi-a venit ideea asta? Pentru ca virgula cunosc pe cineva care asculta rock "agresiv" si mi se pare ca s-a schimbat mult.In afara faptului ca si-a lasat plete...dar si comportamentul este schimbat ,poate mult prea schimbat.Nici nu stiu ce sa mai cred despre persoana respectiva,dar nu il mai inteleg...La inceput era un om "valabil", aveai cu cine sa discuti, dar acum...nu mai pricep o vorba din ce zice el (nu ca ar vorbi alta limba)....In fine,eu nu ascult rock "agresiv", NICI manele...
Parazitii rulz



4 Comments:

Blogger Filip said...

nu cred, am foarte multi prieteni rockeri. o fi tipu` ala mai ciudat. :D

8/30/2006 12:09:00 p.m.

 
Blogger Drojdie said...

probabil...probabil nu era pregatit sa faca fata :)) .oricum rock-ul agresiv sux ...

8/30/2006 12:11:00 p.m.

 
Blogger Alex said...

Poate ai tu drepate undeva, dar din cate stiu eu (si stiu) omu nu se schimba decat in bine.

8/30/2006 04:39:00 p.m.

 
Anonymous Marius Muscalu said...

poate omul asa a fost tot timpul dar nu si-a dat seama decat atunci cand a inceput sa asculte ceva mai hard...

9/02/2006 03:44:00 a.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home