Nu stiu daca e de ras sau de plans,dar deja liceul arata ca un cimitir.Peste 75% din elevi poarta costum.E nasol pana intri in scoala,adica drumul il faci in costum cu cravata.Se uita lumea patrat la tine pana urci in autobuz.Apoi intri in scoala si te mai linistesti putin.Vezi altii distrusi tot in costum.
Am scris de despre atractie pentru ca poti sa fentezi putin contractu ala pe care l-am semnat (sa purtam costum,camasa albastra, alea alea).In contract nu scrie nimic de pantofi,asa ca putem purta altceva,gen tenesi,nu stiu,ceva care sa mai scada din sobrietatea costumului (cat se mai poate).
Exista si o oarecare discriminare,baietii sunt certati de profi ca nu au costum,iar pe fete le doare in duda.Nu imi place sa vin la costum zi de zi.Ma gandesc doar ca o sa vina iarna,si o sa trebuiasca sa inghet.
Sa-mi bag ceva in uniforma.



4 Comments:

Anonymous darky said...

of, stim, stim. Uniforma mea e la fel de naspa si de deprimanta. La dracu!

9/28/2006 11:37:00 p.m.

 
Blogger Alex said...

La mine nu e asa, ba dimpotriva.

9/29/2006 06:29:00 p.m.

 
Anonymous Malleus Maleficarum said...

da, mosule, asa e(ca doar sunt din clasa).anyway,fascistii daracului cred ca pot scapa cu asta...da' ce suntem,animale?eu zic sa organizam un protest.toti elevii.ma rog,aproape toti.fuck the sisteeeeem!!!!!!! \m/

9/30/2006 11:35:00 a.m.

 
Blogger Arkan said...

Acest post imi pare apoteoza cretinatatii patente. As putea sa-ti gasesc 20 de argumente pro si 20 de argumente contra exigentei numite uniforma, dar tu nu poti, pentru ca nu poti gandi in timp ce-ti bagi in ea de uniforma. Mainile prin manecile costumului, cred. Altceva, n-ar fi rau sa afli ca "a ingheta de frig" suna oarecum pleonastic. Asa, pentru informatia domniei tale, manca-te-ar profesorul de romana sa te manance :)

10/04/2006 01:15:00 a.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home