dulce autodistrugere

03 septembrie 2006

Am fost azi la cumparaturi intr-un hipermarket, gen Metro.Nu am fost in Metro pentru ca acolo e cam ciudat..nu prea se mai duce nimeni.Hypermarket-ul Pic e chiar la iesirea din oras, iar Metro le vro 2km (parca).In plus lumea se duce acolo "ca se da pe bonuri".Bine, nu asta era ideea, sa le fac eu reclama, am vrut sa va zic ca deja micile magazine de cartier incep sa dispara.Numai la mine in oras au inceput sa se construiasca peste 4 hipermarket-uri .Si nu le pricep rostu.Deja avem Metro ,Pic,Real,Moll,Primavara..si am vazut ca mai fac unul.Deja asta o numesc eu autodistrugere.Nici unul din cele 4 enumerate mai sus nu cred ca vor avea profit maxim.Probabil hipermaket-urile cu cele mai mici preturi si cat mai aproape de client vor avea mai mult succes, in rest celelalte , la iesirea din oras, cred ca vor iesi pe minus. :|



1 Comments:

Anonymous Alin said...

in mai toate orasele e asa. :|

9/04/2006 06:51:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home