faima,bani si femei

22 septembrie 2006

Nu stiu cati v-ati gandit la subiectu asta,dar eu astazi am observat un lucru ciudat.Peste 5% din elevii de la mine din liceu vin cu masinile la scoala.Cand zic cu masini ma refer la masini tari: bmw, audi,peugeot..nu rable.Unele masini sunt mai bune ca ale profesorilor.Ma enerveaza acele persoane care la 8 dimineata apar cu masina,cu muzica la maxim,si cu vro` 4 fete in spate.Se pare ca si banii au o valoare destul de mare.Poti sa ai cultura generala,dar daca nu ai o masina si bani,fetele nu vin la tine.
O alta problema sunt manelele.In masini se aud manele la maxim.
De ce?
Habar nu am :|
Mai mult de 30%(sau mai mult) din fetele din Romania asculta manele,si stau cu baieti doar pentru ca si ei asculta manele si au bani.Nu inteleg aceste fete.Pe aceste fete eu le numesc PROASTE.
O a doua categorie de fete pe care le consider PROASTE ,sunt cele care asculta rock,doar ca sa para putin mai rele.O freza noua,o oja noua si gata...arata ca dreacu.Nu am nimic cu fetele care asculta serios, rock.
A treia categorie si ultima de fetele,sunt cele care asculta o muzica buna in general,fetele care nu au bashini,care nu se duc la baieti doar pentru ca "aia au bani,au masina,ma duc pe unde vor eu,imi cumpara ce vor".Fetele asta probabil o sa ajunga ceva.
Si inca ceva,de ce spunem: "bani masini si femei"?
Femeile sunt ceva cu care ne putem juca?
Pai cred ca da,dar este valabil doar pentru primele doua categorii.



2 Comments:

Anonymous andra said...

kole'stii ai dreptate sincer...dar nu toate kare askulta manele sunt proaste...adik..sunt fete kare askulta toate tipurile de muzika..alea sunt ok..restu...eu am ceva ku fetele kare sunt fitoase adik prima kateogrie si a 2 la tine..orikum bine gandit

9/22/2006 08:47:00 p.m.

 
Anonymous Buddha said...

Neeee ... femeile inteligente nu mai cauta nici masini nici bani ... astea de care zici tu reprezinta pleava ... bune de futut si atat... acum depinde ce iti doresti ;)

9/22/2006 10:35:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home