Citeam prin arhiva lu` nihasa un post despre forumu` coolgirl...Si am zis sa intru si eu poate mai rad putin de aberatiile altora.Iata ce am gasit:
La intrebarea "Ce va deranjat cel mai mult la fostul(a) prieten(a)? " am extras 2 din cele mai tampite raspunsuri:
1.Sa raspund prima: la fostul prieten ma deranja foarte mult faptul ca imi reprosa ca nu stiu sa fac mancare (desi eram cu el doar de cateva zile si nici nu era vorba despre o relatie prea stabila);
2.
pe mine la prietena mea ma deranjaza ca nu isi rade barba si imi ramane par pe limba.
Later edit: "Cum a fost prima data?"
Ţin minte perfect momentul. Era o clădire mare şi eu aveam emoţii mari. Nu ştiam cum o să fie, ce o să zic şi cum o să reacţioneze. Dar cam după o oră de pregătiri....am intrat în cele din urmă şi senzaţia a fost bestială. După a intrat învăţătoarea în clasă şi a început să vorbească.
Şi uite aşa a fost PRIMA DATĂ când am mers la şcoală.
Eu aş mai fi aşteptat, dar 15 septembrie nu e decât o singură dată pe an.