made in china

21 septembrie 2006

Citeam pe realitatea,despre produsele importate din China.Calculatoare, telefoane mobile, haine şi încălţăminte, casetofoane sau aparate de aer condiţionat.Toate aceste produse importate de acolo sunt de o calitate sub calitatea produselor din tara noastra(cred eu).Anul acesta ,importurile din China au depasit 2 miliarde de euro.Multi romani cumpara asemenea produse pentru ca sunt mai ieftine.Pacat ca nu ne mai uita si la calitate si la locul fabricatiei.De prea multe ori am vazut Made in China.Probabil si eu am componentele calculatorului tot din China,dar nu am intampinat probleme.Un alt import care mi se pare stupid sunt hainele.De ce importam noi haine din China,cand noi parca ne imbracam mai bine?



1 Comments:

Blogger Filip said...

am eu o colega made in china..si iti zic..cu mana pe inima ca e de calitate superioara. :))

9/21/2006 08:19:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home