radare...

01 septembrie 2006

Ma intorceam azi din oras, unde am fost sa iau un volan al unui vecin de la garantie.Volan cumparat de la UltraPro Computers.Astia de la Ultra... sunt niste neseriosi ca sa nu le zic altfel.Volanul e dus de aproximativ 4 saptamani.Cand l-a dus la garantie cei de acolo i-au garantat ca intr-o saptamana il da inapoi ,ori reparat ori unul nou.Au spus ca il anunta telefonic.P**a telefon. Ne-am dus astazi acolo (inchidea la ora 18:00), am ajuns la 18:07.Bine ca ne-a vazut secretara de acolo si ne-a dat drumu sa intram sa vorbim cu ei.Ni s-a spus ca maine sau cel tarziu luni soseste.Trecem peste partea cu ultra...si ajungem la partea cu radarele.Eram in autobus, cu soferu`..am dat 1 ron si am stat cu el..departe de controlori.Eram intr-o zona cu camere de filmat si cu radare.Cea mai tare faza e atunci cand unii soferi isi aduc aminte in ultimul moment de ele si franeaza brusc..de la 80km/h pe la 40-50km/h.Am mai auzit o faza...pozele prinse pe camera sunt trimise acasa doar daca este prinsa partea spate a masinii.Multa lumea i-a reclamat,deoarece unii soferi/soferite poate umblau cu amantele/amantii iar sotiile/sotii au vazut poza si s-au despartit. :))

Update : Am luat volanul si are aceeasi problema.Macar s-a plimbat si el pana la Bucuresti si inampoi 4 saptamani.Cred ca au mers pe bicicleta. ULTRAPRO SUGE



1 Comments:

Blogger Filip said...

ar fi tare sa te prinda cu amanta in masina. :)))

9/02/2006 11:53:00 a.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home