rdsu` mortilor

30 septembrie 2006

Nu stiu ce pana mea probleme au astia de la rds, dar mie nu imi mai merge netu cum trebuie de aprox. 1 saptamana.
1.Nu am trafic
2.Invaild user name or password
3.The phone line is busy.
etc.
Ii sun pe cei de la rds,port o discutie normala cu ei si imi spun ca au o problema inregistrata cu la ei cu numarul xxxxxxx.In fine astept 1 ora,2, 3 sau poate chiar 4.Connect.Nu merge.
Ii sun,imi dau acelasi numar de eroare.Si imi spun ca ma vor trece pe lista de reclamatii.(pentru a 2-a oara),si imi spun :" probabil am ramas agatat pe retea".Asta e expimare?
Ma enerveaza ca am ales rds.Ma enerveaza ca mai fac si reclame la Fiberlink.
WOW 50mb/s ...lol...cine ar crede prostia asta???Poate daca ar pune in loc de "m" , "k" ar fi ceva mai credibila.
Ii dau dracu cu internetu lor cu tot.