suparat rau...

05 septembrie 2006

Cred ca titlul asata nu e potrivit...mai bine suna obosit rau.Oricum am draci pentru ca astazi am fost infectat cu spyware.Sa moara ala care l-a inventat.Am nervi, sunt obsit.A trebuit sa il formatez ca sa scap de ei.Oriunde intram gasem articole pr0n.Ce dreacu ma?
L-am formatat o data, am instalat Win Xp Sp 1. mergea cu viteza melcului , si netu si el.
L-am formatat a 2-a oara si am instalat Win Xp Sp 2. Sper ca asta sa nu-mi mai faca probleme.Nu pricep ce dreacu are? De unde intra? Cine poate sa imi recomanda un anti-spyware BUN?



2 Comments:

Anonymous Egipt said...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

9/08/2006 05:29:00 p.m.

 
Blogger Drojdie said...

Egipt, oare de ce sunt eu prost? Ca las prostii ca tine sa intre pe blog? Si aia cred ca e parerea ta, nu scriu pentru tine, scriu pentru lumea care vrea sa citeasca ceva.Daca nu iti convine ce vezi aici nu mai intra, e la libera alegere. :|

9/08/2006 05:40:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home