ce aveti ba?

03 octombrie 2006

Se pare ca zoso a reusit sa imi faca destula reclama negativa.Am ajuns subiect de discutie pe forum-uri.
Bai redchicken (inspector) tu sti macar ce e ala un blog?La ce se refera?Cate feluri de bloguri exista?

mai mestere, sunt curios cata utilitate crezi ca are topicul asta aici
in orice caz, daca e cineva cu adevarat interesat, nu are decat sa citeasca toate cate au fost scrise, si sa-si faca o parere. daca are vreun om impresia ca asta are ceva de spus, o sa imi cer scuze de la adminel cosminel pentru ca l-am facut stalp Flowers


Sunt curios daca ai si tu un blog?Sau esti simplu cititor?
Sunt mii de modalitati de a scrie pe un blog.Fiecare are stilul lui.Daca nu iti place ceva nu cred ca e nevoie de atata agitatie.Nu iti place ce vezi aici nu intra.Nu te obliga nimeni.
Astept un raspuns de la tine daca ai sange pe instalatie....

kossu90 -Director

Acum spuneti`i lu ala care nu intelege, bre, ce aveti voi de spus?
Cu ce va simtiti superiori, si intre noi fie vorba nu va iese nici un post in care sa nu dati impresia ca nu ati fi [nu numai la bloguri], acelor inapti.
Luam exemplu de mai sus. Domnu drojdie, n`a vrut sa spuna din domeniul caror drojdii face si dumnealui parte, dar totusi daca era laudat ca este atat de prost, m`am gandit sa vad si eu putin blogul.
In afara ca n`are flashuri si mid`uri si bare pe laterale ca al tau, nu vad cu ce e mai naspa. Ca`si pune omu` filmuletze, sau ca scrie posturi scurte?
Mie imi place mai mult sa citesc posturile lui scurte, in care zice ideea care i`a venit in timp ce statea pe wc, sau quote`uri luate din massuri de pe mess sau stiu eu unde, de cat sa citesc doua pagini despre o idee, care se invarte pe toate fetele si baga cuvinte mai cu melodie sa dea mai bine.
Pe bune, ce`aveti cu el?
Da nu stau sa`i iau lui apararea acum, doar va dau ca sugestie sa coborati un pic de acolo de sus, si poate va uitati si la noi astia prosti, care nu stie a intelege cuvinte puse pe fond negru sau pe fond cu inimioare.
Pentru mine topicul este incheiat, va multumesc!

sursa http://liis.iasi.us/viewtopic.php?t=868

Daca nu iti place blogul meu sa nu mai intra. :|
Mi se pare logic. o_O

Later edit:
Userii drojdie si Kio au fost stersi.
Reason: nu sunt nici elevi nici absolventi ai liceului.



8 Comments:

Anonymous kossu90 said...

Da domnu, ne scuzati discutia, da na erati exemplu. In cazul nostru un exemplu negativ, nu stiu cat conteaza :D. Dar stai linistit "bai`i" aia n`au nimic cu tine. Asa ca scrie tu aici in continuare, pana o face vinul drojdie.

10/03/2006 09:26:00 p.m.

 
Anonymous kossu90 said...

In acelasi timp, te rog sterge userul din post, pentru ca fiind un site al liceului, avem nevoie doar de useri din liceu. Ms.

10/03/2006 09:38:00 p.m.

 
Blogger Drojdie said...

ce legatura are liceul tau cu blogul meu?

10/03/2006 09:39:00 p.m.

 
Blogger Arkan said...

Blogul tau era un exemplu de "asa nu". Impersonalitate, da, primim, dar parca nici chiar asa. No, uite ce am descoperit eu azi: "film/poza/melodie" e ca si cum ai zice ca vecinu` de la 3 isi repara masina in fata blocului. Exact rubrica observator @net de la Antena 1. Sorry daca te-am ofensat, dar asta e adevarul din perspectiva mea. Invata sa creezi :)

10/03/2006 11:57:00 p.m.

 
Anonymous Buddha said...

Baneaza-i da-i in poola mea de forumisti ... nu mai sta la discutie cu ei ;)

10/04/2006 02:29:00 p.m.

 
Blogger Red Chicken said...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

10/04/2006 09:08:00 p.m.

 
Anonymous Alin said...

gaina...du-te si fa un ou...mars ma de pe blog!

10/04/2006 09:31:00 p.m.

 
Blogger Drojdie said...

gaina,mc ca mi-ai raspuns,dar raspusul imi trebuia doar mie :| nu si altora.

10/05/2006 03:34:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home