Tocmai ma intorceam de la scoala,intr-un maxi taxi super aglomerat.Norocul meu e ca ma urc de la cap de linie si prind loc pe scaun.
Nu stiu daca si la voi se intampla la fel,dar la mine in oras exista o foarte mare concurenta intre soferii de maxi-taxi.
Nu cred ca pot sa ii numesc soferi pe acesti indivizi care conduc imprudent,cu viteza foarte mare prin oras.Probabil sunt obligati de sefii lor sa scoata cat mai multi bani pe zi,altfel nu imi explic atitudinea lor de vitezomani.
Nu imi place sa vad ca lumea se inghesuie intr-un maxi taxi.Mai ales la peste 30 grade celsius (pe timp de vara)...in picioare,si soferu este obligat sa puna o frana brusca...Va dati sema ce iese?!?
Si cum spuneam,am prins si eu un loc pe scaun.Pe la jumatatea drumului se urca doo babe,cu sacose cu zarzavaturi si alte nebunii.Ma roaga sa le cedez locul.(loc platit de mine 1,5 ron).
Le spun cu calm ca am platit locul si ca sunt tare obosit.Nu accepta acest lucru si incep sa se impinga in mine,tot sa ma faca sa le las.
Pana la urma mi-au sarit nevrii si le-am spus sa isi vada de drum.
Au inceput sa ma injure,"ca pe vremea mea...etc,etc".Bla-Bla-uri deastea comuniste.
Sunt unele care sunt chiar tinere,in jur de 40-45 ani si imi cer acelasi lucru...cedarea locului.

Nu le inteleg de ce se urca intr-un maxi-taxi full cand pot merge cu autobuzu gratis?