popor de tarani

29 octombrie 2006

Nu stiu cum sa va spun, dar concertul asta mi-a lasat un gust amar.

De ce?

Pai, la inceputul concerului, cei de la borsec dadeau bauturi racoritoare gratis si apa minerala. In prima faza, baietii trebuiau sa vina cu doo fete in brate, si primeau cat suc vroiau. Unul a luat vro` 4 baxuri si tot mai cerea. Deja asta pare o nesimtire curata, in a doua parte, tot baietii, trebuiau sa ridice fetele pe umeri si primeu un bax de apa plata. Va dati seama ce inghesuiala era spre scena. Am fost murdarit pe haine, si injurat...tot eu, sa-mi bag!
Am intrebat o tipa, daca nu a mai vazut apa plata, la care ea imi raspunde ironic: "pentru distractie!".Si pentru distractie, trebuie sa murdaresti lumea?

Inca un motiv sa imi displaca concertele, sunt parintii care vin cu mogaldetele la concert, avand pretentia sa stea si in primele randuri.
Ce sa cauti cu copilu` de 4 ani la concert? Intelege el ceva de acolo? nu cred... Stau in bratele parintilor si motaie acolo.

Dupa concert Piata Vasile Milea era plina de gunoaie, ca deh, asa e romanu, vede cosul de gunoi si arunca pe langa.



2 Comments:

Anonymous my_name said...

si astea nu sunt singurele motive pentru care concertul ne-a lasat un gust amar..desi cei de la voltaj sunt cei mai tari :x:x

10/29/2006 10:21:00 p.m.

 
Anonymous Buddha said...

e o turma frate... trebuie sa ne obisnuim cu gandul ...

10/31/2006 12:49:00 a.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home