balul #2

06 noiembrie 2006







Dupa cum v-am promis, am revenit asupra subiectului "balul bobocilor".

Balul a inceput la ora 19:30, si s-a tinut intre-o discoteca (Blue Night). Totul a inceput cum trebuie si s-a terminat la fel, spre bucuria noastra. Am avut o canapea inchiriata, dar in 5 minute a fost ocupata de haine. Si astfel s-a dus 1 milion doo sute (parca).

Nu mi-au placut preturile de acolo, exagerate frateeeeeeeeee. Mi-am cumparat o bere, un heineken (7 ron) .. Totutsi e o bere.

Dupa mai mult timp de stat si frecat menta, au aparut niste anonimi pe scena, X-tream parca le spunea. Au cantat cateva melodii, dar sonorizarea fiind de cacao nu am inteles nimic.

Au urmat fetele care concurau pentru miss boboc. Nu au fost probe grele sau de dans si alte baliverne cum am vazut la alte baluri, au fost doar cateva intrebari puse concurentelor (probabil de cultura generala). A fost o formatie care a cantat rock (au cantat f. bine). Nu stiu cum le spune, daca e cineva care a fost la bal sa imi spuna.

Nu prea am inteles dupa ce principii a fost alese "missele". Au fost si cei de la Fly Project, care au facut o atmosfera de invidiat. Cred ca toata lumea care a fost acolo a intrat in piscina (nu stiu unde au avut loc) si a dansat in spuma.

Si asa de final au fost vro` 4 manele, doar asa ca sa plecam suparati. Manele de jale.

P.s.: Multumim profesorilor ca astazi ne-au lasat o zi libera.
reivin cu poze...multe.

Multumesc Deea, pentru poze. :)



3 Comments:

Anonymous my_name said...

Crown se numeste formatia care a cantat rock, si sunt elevi in Bratianu :P

11/06/2006 02:02:00 p.m.

 
Anonymous ramonelu said...

pe bune?elevi in bratianu? eu stiam o the Crown cu elevi din zinca..:-?...poate stie careva si cum ii cheama pe membrii formatiei :D

11/06/2006 06:25:00 p.m.

 
Anonymous deea said...

The Crown se numeste formatia si sunt din Bratianu :D au cantat super ;)

11/06/2006 07:51:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home