intrebare?

19 noiembrie 2006

Am o intrebare....daca ai blog sau site esti mai celebru?
Poti sa iti bati joc de oricine?

Poti sa injuri pe oricine, poti sa ai mai multe fitze?
Am observat o crestere foarte mare a blogosferei romanesti de prin iunie-iulie.
Tot mai multi copii isi fac blog, iar media de varsta este intre 16-25 de ani. Este trendy sa ai un blog? E trendy sa iti vada lumea viata privata? E o moda sa te stie lumea pe internet?

Cu ce ne ajuta pe noi un blog? O intrebare la care nu pot sa raspund inca....
Poti sa scrii in CV ca ai blog?



5 Comments:

Anonymous vi$an said...

.eu mi-am facut blog k mi-a placut.. shi k am vrut si eu sa stie lumea ce mai cred eu.. da nu cred k esti mai celebru..si nu cred k blogurile sunt facute pt a injura pe oricine.. plm ... shi cred k potzi sa scrii in CV k ai blog dak vrei sa te faci jurnalist sau reporter sau ceva de genu...

11/19/2006 07:25:00 p.m.

 
Blogger Drojdie said...

Unele persoane profita de faptul asta si nu stiu decat sa injure. :|

11/19/2006 07:29:00 p.m.

 
Blogger Miki said...

te poate ajuta daca vrei sa dai la FJSC, nu? adica iti poti da seama daca esti facut sau nu pentru meseria asta dupa reactia oamenilor

11/19/2006 10:22:00 p.m.

 
Anonymous ramonelu said...

mai...si io mi-am facut blog asa, ca sa scriu cand mi se pune pe chelie...si da..cand mi-am facut cv-ul...am trecut la hobby-uri si blogging :D...nu se stie cand poate folosi

11/20/2006 07:28:00 p.m.

 
Anonymous Andrei said...

E util pentru a te vedea pe tine insuti peste cativa ani, e util pentru a te afisa unor necunoscuti carora nu ai putea sa le transmiti atat de mult din ceea ce esti in atat de mult timp, e util pentru placerea de a construi ceva, e frumos pentru ca e un loc de refugiu, dar care nu te izoleaza.

11/23/2006 12:48:00 a.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home