nervi + draci = love

15 noiembrie 2006

Astazi am fost deconectat de la net timp de 7 ore.

Rds a avut o problema intregistrata cu numarul 371517.

Va spun ce mi-au spus mie cei de la relatii cu clientii. Simteam ca inebunesc, avand in vedere ca nu functiona nici telefonul nici tv-ul. I-am sunat de pe mobil (40 de centi) sa imi spuna nr. ala tampit. Ii sun si a doua oara si ii amenit ca voi renunta la serviciile lor. Dupa ce am spus cuvintele magice imediat a inceput o femeie sa imi bage tampenii pe nas, si sa isi ceara scuze in cele mai tampite modalitati.

De ce dacu dureaza atat o problema? Totusi....7 ore.
Nu mai suntem pe vremea lu` Ceausescu, ne-am invatat sa ne petrecem timpul in fata calculatorului, in fata televizorului.



1 Comments:

Blogger dacu said...

pînă a băut dorel o bere, apoi a văzut ca mouse-ul ere murdar, avea și ecran albastru la server... deh, șapte ore, normal...

12/08/2006 02:43:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home