nu se poate

11 noiembrie 2006

Am vazut propunearea lui we3d, care suna cam asa:

E foarte simplu, tu trebuie doar sa faci rost de o bancnota de 10 mii lei vechi sau de 1 RON, un clestisor ca sa-ti tai unghile (daca ai) si multa multa rabdare. Nu are sens zici? Ba da… Acum iei bancnota de 1 RON, vii in fata mea si o rupi in doua doar cu ajutorul mainilor (fara foarfeca, dinti etc.). Daca reusesti sa rupi bancnota de 1 RON doar cu ajutorul mainilor eu iti pun un banner pe blogu’ meu, daca nu, ai pierdut timpu’ degeaba.
Am zis ca nah, ce poate sa fie asa de greu sa rupi o bancnota, la urma urmei e un nylon. L-am rugat pe Adi, campion national la Judo, sa o rupa el. A tras de ea 3 minute si jumatate si niciun rezultat.

Daca poate cineva sa imi trimita o filmare.



1 Comments:

Anonymous We3d said...

haha :D vointa !

11/11/2006 06:19:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home