vremea balurilor

03 noiembrie 2006

A sosit si vreamea balurilor pe la noi prin oras. Ma duc si eu pentru prima data la un bal al "bobocilor". Anul trecut am avut niste probleme. :(

Biletul costa 18 ron. Sunt invitati cei de la Dj Project Fly Project. Sper sa fie frumos si sa iasa bine. Astept cu nerabdare sa vad fetele care vor participa la miss. Super sa nu fie vro` fitzoasa care sa isi plateasca locul 1.

Mai multe despre balul bobocilor a scris Ramona. :)

P.s.: azi a nins si la mine :P



3 Comments:

Anonymous ramonelu said...

asa...poi da...veniti la mine..eu stiu mai multe...lived longer ;)...va arat eu cum sta treaba :))

11/03/2006 07:27:00 p.m.

 
Blogger Filip said...

si la mine tot dj project. :( si anu trecut au fost..si nu mi-au placut.

11/03/2006 09:31:00 p.m.

 
Anonymous deea said...

imi pare rau sa te contrazic, dar vin cei de la fly project, nu dj project :P

11/03/2006 09:42:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home