6 din 49

29 decembrie 2006

Am fost astazi prin oras cu niste prietenii, care s-au gandit sa bage la pariuri.
Pai de ce? Pai ca se pricep.

In viata mea nu am vazut atata lume sa bage la Loto.
Pleca unul, venea altul.
Un nene mai destept si-a sunat sotia sa o intrebe ce numere sa puna. Asa e romanul, incearca sa isi mareasca bugetul pe final de an sau sa il micsoreze in cele mai multe cazuri.

Dialog cu sotia:
-Alo, buna iubire. Spune-mi si mie niste numere de la 1 la 50.
Ii spune sotia numerele, timp in care tipu` ii soptea nu stiu ce cuvinte de dragoste. LOL
Am vazut si bunci cu nepoti care aruncau banii pe loto, in loc sa le cumpere ceva.

Si inca ceva. De la 1 ianuarie 2007 alocatia o sa fie de 200 ron. :D

LE: E vorba de copiii cu handicap de pana la 2-3 ani. Txh Oby pentru informatie.
Si cu noi cum ramane? Macar ne ajunge de un suc de tec si o eugenie.



3 Comments:

Anonymous Oby said...

e vorba de alocatia copiilor sub 3 ani cu handicap :)

Link

12/30/2006 12:53:00 a.m.

 
Blogger Drojdie said...

la dracu! :(

12/30/2006 12:53:00 a.m.

 
Blogger andrei.c said...

De cand au alocatie copiii sub 3 ani? :)

12/30/2006 07:07:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home