evonet.ro de cacat

05 decembrie 2006

Am vrut sa hostez un site pe hostingul lor de cacao. Am zis ca e destul de avantajos uitandu-ma in oferta lor:
Spatiu pe disc: 1 GB
a Trafic lunar: NELIMITAT
a Domenii gazduite: NELIMITAT*
a Subdomenii gazduite: NELIMITAT
a Conturi de email: NELIMITAT
a Acces nelimitat POP3, IMAP, WEBMAIL
a Conturi de ftp: NELIMITAT (Acces 24/7)
a 1 baza de date MySQL (phpMyAdmin inclus)
a Suport .htaccess (protejare cu parola, redirectari)
a Control panel in limba romana: EvoPANEL
sdf Avantaje: FARA RECLAME!
Am trimis o prima cerere, care a fost respinsa pe motiv ca descrierea a fost scurta. Pe darcu!
Am trimis o a doua cerere acum 1 saptamana si nu mi-a venit nimic pe mail, nicio confirmare niciun raspuns la intrebarile mele adresate lor.

Evonet suge rau de tot. Daca vreau sa imi creez contul din nou imi spune ca este in pending.

EVONET TREZIREAAAAAAAAAAAA



1 Comments:

Anonymous Alin said...

Evonet e de rahat. Astept o confirmare de cateva saptamani!

12/06/2006 04:52:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home