50 sfaturi

15 ianuarie 2007

  1. Nu mai incerca sa faci parasutism, daca nu-ti iese din prima...
  2. Imprumuta bani de la un pesimist - nu se mai asteapta sa-i mai primeasca inapoi;
  3. Loteria este taxa pe care o platesc oamenii care nu se pricep la matematica...
  4. Nu raspunde niciodata unei scrisori anonime;
  5. Du-te intotdeauna la inmormantarile altora daca vrei ca si ei sa vina la a ta;
  6. Putine femei isi recunosc varsta, putini barbati o arata prin comportament;
  7. Cel care rade ultimul gandeste mai incet;
  8. Tine minte intotdeauna ca esti unic; la fel ca toti ceilalti;
  9. Sunt trei categorii de oameni: cei care stiu sa numere si cei care nu stiu sa numere;
  10. Salveaza un copac. Mananca un castor;
  11. Mi-am iesit din minti. Ma intorc in 5 minute;
  12. O constiinta curata este de obicei semnul unei memorii proaste;
  13. Atata timp cat exista examene exista si rugaciune in scoli;
  14. Daca razi singur, lumea te crede idiot;
  15. Intensitatea mancarimii este invers proportionala cu capacitatea de a ajunge la locul cu pricina;
  16. Nu le poti avea pe toate. Unde ai putea sa la tii?
  17. Mi-am facut un test de inteligenta si rezultatele au iesit negative;
  18. Ne nastem goi, uzi si flamanzi; apoi lucrurile se inrautatesc;
  19. Daca nu reusesti din prima, distruge toate dovezile ca ai incercat;
  20. Mananca sanatos. Mentine-te in forma. Oricum vei muri;
  21. Nici o dovada nu e prosteasca pentru un prost suficient de talentat;
  22. Mi-am lasat mintea sa rataceasca si nu s-a mai intors;
  23. Nu fura! Guvernul uraste competitia!
  24. Ziua nationala a ateilor: 1 aprilie;
  25. Toate generalizarile sunt false;
  26. Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat mai mult imi iubesc cainele;
  27. Munca este pentru acei oameni care nu stiu sa o pescuiasca;
  28. M-am sculat din pat si sunt imbracat; ce-ai vrea mai mult de atat?
  29. Credeam ca sunt indecis, dar acum sunt sigur de asta!
  30. Pot suporta durerea, pana o simt;
  31. Daca totul iti vine impotriva, atunci esti pe contrasens;
  32. A fost luni toata saptamana;
  33. Mi-au spus ca-s naiv si i-am crezut;
  34. Teoria Big Bang: Dumnezeu a spus: Bang! S-a intamplat;
  35. Ateismul este o organizatie non-profet;
  36. In ciuda costurilor mari de trai, ai observat cat de popular ramane acesta?!
  37. O zi fara soare e ca noaptea;
  38. Prima pasare ia viermele, insa cel de-al doilea soarece ia branza;
  39. Viata este prea complicata dimineata;
  40. Intreaba-ma despre juramantul meu de tacere...
  41. Diplomatia este arta de a lasa pe cineva sa faca ceea ce doresti tu;
  42. Daca ignoranta este extaz, atunci turistii sunt intr-o continua stare de euforie;
  43. Intentionez sa traiesc vesnic. Pana acum toate bune si frumoase...
  44. Cine este "General Failure" si de ce imi citeste hard-ul?
  45. Aveam mintea deschisa si tot imi cadea creierul;
  46. Din cate imi amintesc, am avut amnezie...
  47. Facturile calatoresc spre casuta postala cu viteza dubla fata de cecuri...
  48. Vacanta incepe cand tata spune: "stiu o scurtatura";
  49. Evolutia speciilor: un adevarat SF...
  50. Nu sufar de nebunie, doar savurez fiecare moment al acesteia!

Inspirat din revista anti-stress