ceva mai serios

16 ianuarie 2007

Da, sunt dezamagit!
De cine?

De tot ce inseamna televiziune romaneasca. Nu exista o emisiune la care sa ma pot uita cu tot interesul. Nu exista emisiuni bune.

Spre exemplu luam Discovery. Acest post de televiziune era destul de ok inainte sa fie tradus tot pe romaneste. Inainte aveau emisiuni mai bune, mai bine realizate. Acum a devenit prea comercial.

E bine ca inca mai exista Discovery Science. E mai interesant si mai atractiv.
Cu noul Discovery nu poti vedea o emisiune cum trebuie. Au intrat reclamele alea de dureaza cate 10 minute. Si sa imi aduc aminte si de copilarie... M-am intristat cand am vazut si Cartoon Netowork pe romaneste.
Alte posturi de televiziune care sunt inutile: OTV, DDTV, Euforia Tv... atat imi aduc aminte acum.
Si ma mai everveaza unele spot-uri proaste, gadinte de oameni prosti. Spoturi de cacat!
Un exemplu concret? Detergentul Dero, care scoate pana si petele de sirop de tuse. WOW
Cand vad reclama asta imi vine sa sparg televizorul.

Sa nu dau numai exemple negative... Spot-uri bune sunt acelea de la Zaraza, de la Clicknet...