de ce am nevoie

23 ianuarie 2007

Va mai aduceti aminte de copilarie? De timpul ala cand eram mai toata ziua pe afara, cand bateam mingea in fata blocului?
Sa imi aduc aminte cum mi-am luat primul calculator. Era un pentium cu un procesor de 200mhz si un video de 16mb. Nu mai imi aduc aminte cata memorie avea, dar stiu ca eram singurul din cartier cu calculator.
Poate ca acel computer m-a facut sa gadesc altfel, poate si ambitia cu care incercam sa imi satisfac parintii invatand mai bine.
Ca doar asta era promisiunea: "Inveti mai bine, ai calculator, nu inevti, nu ai calculator!"
Uneori prinde chestia asta, alteori se ajunge la ceva nasol, la un copil fraier, care isi iroseste timpul jucandu-se non-stop.

Si sa va spun de ce cred ca am nevoie acum....
-de o pauza maaaare!
-de colegii din generala si de nepasarea pe care o aveam candva.

Anyway.... stiu ca v-am plictisit.



1 Comments:

Anonymous andra said...

kolee....am nevoie de aer...simt ka innebunesk..tb sa intram in greva..altfel o sa ajungem la vedea...la bun ar tb sa inkiriem lokuri de akum ka mai inkolo nu o sa mai avem unde sa dormim..hai te poop..:*

1/23/2007 06:39:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home