replici

10 ianuarie 2007

  1. O zi fara Dvs. e ca o luna de concediu.
  2. Daca v-am jignit, am savurat-o.
  3. Dvs. reusiti sa faceti pe cineva sa aprecieze linistea.
  4. Fiecare trebuie sa existe, dar de ce tocmai Dvs.?
  5. De ce nu mergem noi doi undeva unde poate fiecare sa fie de unu' singur?
  6. Eu nu uit niciodata un chip, dar in cazul Dvs. o sa fac o exceptie...
  7. Oare este astazi o zi deosebita sau sunteti de obicei asa de tampit??
  8. Nu, eu nu aud rau...va ignor numai.
  9. Va rog sa nu va miscati! As vrea sa va uit asa cum sunteti...
  10. Sunteti la fel de binevenit ca si telefonul care suna in timpul sexului.



2 Comments:

Anonymous Sebi said...

Ce tari sunt ... am sa le folosesc si eu ... tu le-ai inventat ... dak da ... esti tare :))

1/10/2007 05:58:00 p.m.

 
Blogger Drojdie said...

noh..

1/10/2007 05:59:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home