spalati-va!

26 ianuarie 2007

Eram astazi in maxi-taxi, ma intorceam de la scoala.
Am plecat si cu 20 de minute mai devreme si Dumnezeu m-a pedepsit pentru ca l-am mintit pe proful de antreprenoriala ca ma duc pana la banca sa fac niste plati.

Asa... si cum stateam eu linistit pe ultimul scaun din spate, vad ca se urca o femeie mai de varsta a 3-a. Scaunul din fata mea fiind liber, s-a asezat babusca.
Dupa 2-3 minute incepe sa isi faca aparitia un miros tare ciudat, de ceapa amestecat cu transpiratie si alte lucruri urat mirositoare.
Incerc sa imi scot ziarul Catavencu din ghiozdan si sa il citesc, eventual sa il miros (era nou, mirosea a nou!). Am putut sa rezist circa 5 minute, dupa care, a dat bunul Dumnezeu si a coborat femeia... HUH

Acum ma intreb... de ce circul eu cu maxi-taxi daca sunt aceleasi conditii ca in autobuz? De ce soferii microbuzelor le dau voie aurolacilor sa se urce in masina? Pentru 15.000 de lei?

Dai dracului de 15 mii... din cauza unor persoane mai putin spalate sau care miros urat, va pierdeti clientii!
Daca pana acum doar in autobuz intalneam asemenea persoane, se pare ca acum si-au marit teritoriul si se urca si in microbuze. Spalati-va!
Nu cred ca as putea sa stau in halul ala! M-as arunca in Arges si tot m-as spala cumva!