Telefoanele mobile

08 ianuarie 2007

Nu cred ca mai e persoana din cercul meu de prieteni care sa nu aiba telefon mobil. Acest lucru a devenit indispensabil. Pana si cersetorii au telefoane mobile.

Prima data cand am auzit de telefon mobil a fost la 5 luni dupa lansarea primului serviciu de telefonie mobila din tara si anume Cosmorom.
Au aparut apoi cei de la Connex. Cosomorom a fost preluata de marea firma Orange, iar Connex a fost prelau de Vodafone.
Exista acum sute, poate mii de modele de telefoane. Unele cu camera, altele fara, unele 3G, altele cu hscsd si altele care le au pe toate. Acum este o fitza sa ai telefon cu camera sa poti face filme pr0n la scoala.
Mi-am pus intrebarea... cum ar fi lumea fara telefoane mobile?
100% cabinele de telefon de la Romtelefon nu mai faceau fata. Am evoluat si simtim nevoia de comunicare.

Pe final priviti unde si-a ascuns un detinut telefonul mobil.



2 Comments:

Anonymous Buddha said...

situatiile limita...cer masuri ... iesite din comun :))

1/09/2007 02:02:00 a.m.

 
Anonymous vladinho said...

cosmorom de orange???//
no way

1/09/2007 03:32:00 a.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home