Gigi Becali

- „Nici nu ştiţi ce sensibilitate am eu în suflet, dar nu ştiu să mă exprim. Dacă aş şti, aş vorbi mai frumos decât Liiceanu şi Pleşu.”

- „Ştiţi cât de mult scuip eu televizorul la mine acasă? Cum văd un nenorocit care vorbeşte de binele public, cum îi trag un scuipat!”

- „Mă sperie atracţia acestui partid care o are la populaţie!”

- „Am vorbit cu văru-meu Giovanii şi cu Victor să facem un partid care să fim mai tari decât fraţii Kennedy. Am fi condus România. Dar n-au vrut, fraierii!”

- „Partidul Noua Generaţie are o orientare de centru: când la stânga, când la dreapta, de la caz la caz.”

- „Partidul Noua Generaţie va fi Biserica politicii româneşti, iar eu voi fi Sfântul Petru.”

- „Eu sunt preşedintele preşedinţilor preşedinţilor.”

- „Tăriceanu, VIP? Vă spun eu ce VIP e: Very Important Papagal. Auzi la el, ce tupeu obraznic!”

- „Eu am ajuns aici pe labele mele de urs şi pe sabia mea.”

- „Eu cu viaţa mea, în fiecare dimineaţă de când mă dau jos din pat, fac istorie.”

- „M-am lăsat de fumat fiindcă dacă fumam, însemna că ţigara era mai puternică decât mine, şi-atunci cum mai puteam eu să conduc ţara?”

- „M-am certat şi cu Mitică Dragomir, dar fără jigniri. El m-a făcut oligofren, eu l-am făcut zdreanţă, dar nu ne-am insultat. În schimb, Marian Iancu e obraznic şi umblă cu tot felul de jargoane care nu e bine să le dai la presă.”

- „La botezul copilului lui Dică, am băut şampanie şi după aia am spart paharul fiindcă aşa sunt eu: sunt un om care am sentimente care trăiesc.”

- „Steaua va purta zimbrul lui RAFO pe piept pentru un milion de euro. Asta înseamnă că Steaua nu-şi murdăreşte tricourile decât pentru suma care merită.”

- „Dacă marcam un gol la început, pe urmă puteam să jucăm şi la 0-0.”

- „N-are cum să mă bată Copos pe mine în postul Paştelui. El e UTC-ist, eu sunt creştin. Păi credeţi că Dumnezeu nu vede?”

- „Meritul pentru titlul câştigat de Steaua e 50% al lui Olăroiu şi 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu.”

Marian Vanghelie

- „Poate nu am în spatele meu o activitate profesională foarte mare, dar cred că, prin ce am demonstrat la Sectorul 5, faptul că i-am capacitat pe cetăţenii Sectorului 5, bătându-mă pe de o parte cu echipa domnului Primar General de atunci Băsescu şi cu o parte din echipa PSD care am avut o serie de probleme cu ei şi care au vrut să mă elimine...”

- „Nu sunt atent la exprimare, dar promit să fiu!”

- „Din banii ăia construia 800 de apartamente de 2 camere sau 40 de grădiniţe, că avem un deficit de 10.000 de copii.”

- „De când mă ştiu eu copil mă urcam în pom şi mâncam corcoduşi.”

- „În ultimii cinci ani este anormal să mergem cu maşinile şi cu transportul în comun care mergem.”

- „Deci prezenţa mea este datorită stării Bucureştiului în care ne aflăm.”

- „Nu m-am bătut cu nimenea. Nici nu mă gândeam atunci că voi ajunge astăzi mare candidat la primărie”

- „Bordurile de 20 de milioane de euro pe mine nu m-a convins”

- „I-am auzit pe băieţii ăştia de prin ministere ce spuneau, să se ducă dracu la muncă sau să citească câteva almanahe”

- „Gigi Becali este un om uman”

- „Şi-ntr-un pom dacă mă puneţi, eu am puncte de vedere”

- „Nu ştiu la ce echipă joacă Horia Roman Patapievici”

antena3.ro



2 Comments:

Anonymous Alin said...

cat de tare e asta: „Gigi Becali este un om uman” :))

1/26/2007 06:24:00 p.m.

 
Anonymous Filip said...

GIGI PRESEDINTE !! GIGI PRESEDINTE !! GI-GI !! GI-GI !!

1/26/2007 10:08:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home