windows sux

21 ianuarie 2007

De cateva zile ma confrunt cu o problema. Imi apare eroarea asta: "Generic Host Process for Win32 Services has encountered a problem and needs to close.We are sorry for the inconvenience."
Dupa ce apare, netul imi mai merge cateva minute si apoi cade. :|
Am cautat pe mai multe forumuri si am aflat ca eroarea asta a aparut prin 2003, cauza fiind driverele vechi pentru imprimante sau scannere hp, fie prin adaugarea SP2 la win.

Deja ma enevreaza Windows-ul asta de rahat. Mergea destul de ok, pana ce a aparut eroarea asta.
Nu cred ca este de la virusi, este scanat si l-am formatat, dupa instalarea windows-ului, la doar cateva minute a aparut eroarea! La dracu!
Ma gandesc sa renunt la Windows in schimbul unui linux. Imi recomandati ceva?



3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Fedora Core e destul de user frendly, interfata X e ok si din cate am vazut , in ultimul timp nici nu crapa ca inainte.
Daca nu ar fi vorba de Photoshop si Macromedia de mult aruncam toate versiunile de Windows din casa.

1/21/2007 08:25:00 a.m.

 
Blogger Adrian - Cătălin said...

Sincer, aş rămîne pe Windows... Dar, dacă totuşi vrei, îţi recomand un Ubuntu/Kubuntu sau un FC. Încearcă mai întîi un live CD să vezi dacă îţi place !

1/21/2007 03:16:00 p.m.

 
Anonymous Buddha said...

Hai frate sa fim seriosi... te-ai tacanit ?...

1/22/2007 04:53:00 a.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home